Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Товари підлягають поверненню в разі якщо присутній заводський брак, або без причини за умови якщо ви не користувалися виробом. Оскільки більшість наших товарів це предмети індивідуального використання, законом не передбачено повернення та обмін товарів належної якості. Увага!!! Дуже важливо!!! Уважно перевіряйте посилки на пошті. У разі якщо ви не дорахувалися чогось у замовленні або є пошкоджені товари. Слід відмовитися від такої посилки, а також написати нам про це в зручний для вас месенджер або відправити смс на телефон 0506140881 і зафіксувати пошкодження. Усі передоплати в цьому випадку будуть повернуті. Якщо Ви підете з пошти з такою посилкою або якщо посилка пошкоджена під час доставки до поштомату, ми не зможемо Вам компенсувати нестачу або бій, оскільки буде неможливо довести, що це трапилося з вини пошти. Ми завжди дуже добре пакуємо і перевіряємо товари перед відправкою, але товар крихкий і трапиться може всяке. Тому щоб перестрахувати себе замовляйте доставку на відділення і перевіряйте посилки при отриманні. Завжди відмовляйтеся від проблемних посилок.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.